Упродовж трьох днів Центр “Джерело” спільно з обласним центром соціальних служб провели навчання з ефективної роботи в соціальному вебпорталі електронних послуг Мінсоцполітики для представників понад 60 громад Львівської області.
Що таке електронний кейс-менеджмент, як правильно користуватись вебпорталом, який забезпечує зручний спосіб отримання соціальних послуг, як у ньому ведеться документообіг і яким чином цей інструмент може зробити соціальні послуги доступнішими, а роботу соціальних працівників – зрозумілішою та більш прозорою. У Львові завершили серію навчань про роботу соціального вебпорталу електронних послуг, які провів Центр соціальних послуг та реабілітації “Джерело” спільно з Львівським обласним центром соціальних служб. У навчанні взяли участь представники соціальної сфери понад 60 громад Львівської області.


Зі слів заступника директорки Центру “Джерело” Андрія Оліярника, в межах навчання з керівниками комунальних установ, надавачами соціальних послуг не лише обговорювали функціонал вебпорталу, а й ділились оновленнями системи, розбирали типові помилки користувачів та відповідали на поширені запитання.
“Єдиний вебпортал – це зручна цифрова платформа, яка спрощує та пришвидшує надання соціальних послуг. Львівщина одна з перших почала працювати з вебпорталом від Міністерства соціальної політики. Центр “Джерело” перейшов на електронний кейс-менеджмент з січня 2025 року. Спершу починали у двох напрямках: догляд вдома і соціальна робота у Сихівському і Шевченківському районах Львова. Згодом перейшли інші. Тепер перелік послуг в електронному порталі значно розширився”, – каже Андрій Оліярник.


Під час навчань з громадами заступник директорки Центру “Джерело” ділився власним досвідом, пояснював як це працює у Львівській громаді, які є особливості і переваги в роботі електронної системи, й на що варто звернути увагу, зважаючи на досвід.
“Електронний соціальний портал дає можливість людині подати звернення чи заяву без фізичного контакту: як за себе, так і від імені родича чи навіть сусіда. Далі надавач соціальних послуг або безпосередньо відділ соціального захисту розглядає звернення в електронному форматі, опрацьовує його і дає відповідь. Вже не потрібні стоси паперів із договорами, заявами, денним планом, рішенням соцзахисту – тепер все є в електронному документі, тобто прийняття заяви й вирішення питання виконується чітко, зрозуміло і швидко. Загалом у соціальному порталі у нас вже заведено близько 400 справ”, – додав Андрій Оліярник.

Довідково
Соціальний портал Мінсоцполітики (soc.gov.ua) запрацював трохи понад рік тому – 27 вересня 2024 року. Ресурс вперше надав українцям можливість подавати онлайн-заяви на отримання соціальних послуг – без черг та збору паперових копій документів. За рік роботи через портал подали понад 83 тис. звернень.
Щоб подати звернення чи заяву від себе або інших людей, передбачено два способи: через особистий кабінет або ж без авторизації – за допомогою форми швидкого звернення, що на головній сторінці порталу.
За статистикою, найчастіше звертаються по такі послуги, як натуральна допомога, догляд вдома, консультування, інформування та соціальна адаптація.